عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

عليرضا دنياي مامان وباباش

روز زن و روز مادر مبارک!

1393/1/31 23:22
نویسنده : مامان عليرضا
501 بازدید
اشتراک گذاری

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند

و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام ،

عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر ! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است ،

از تبار فاطمه ای و گویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

پس همیشه دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است.

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ،

به ستایش محبتهای بی اندازه ات ،

و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم.

(تقدیم به تمام مادران)

 اینم کادوی شما و بابایی به من(البته گوشواره ها کادوی سالگرد ازدواجمون بود که نشد توی پست مربوط به خودش بذارم)

1

 دستتون درد نکنه عزیزای دلم.زبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شیرین خانم
31 فروردین 93 19:32
سلام کلاس می ذاری؟؟خیلی خوشگلن، بابا چه علی رضا و بابای خوش سلیقه ای.روزت مبارک
مامان عليرضا
پاسخ
سلام نه بابا کلاس چیهباباش گفت از طرف علیرضاست.منم خواستم اولین کادوش اینجا ثبت بشه بعدا که بزرگ شد برام بزرگتر و گرون ترش رو بخره ممنونم عزیزم.از طرف باباش خیالم جمعه خوش سلیقست(به خاطر انتخاب من)
الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 23:04
صمیمانه ترین تبریک من و به مناسبت روز زن و روز مادر پذیرا باش الهام عزیزم کادو تون هم مبارک باشه واقعا زیباست
مامان عليرضا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم از محبتت
مریم مامان آیدین
1 اردیبهشت 93 1:08
کادوهای خوشگلت مبارک باشه دوست جونم مرسی علیرضای مهربون عسلی
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان شیرین خانم
1 اردیبهشت 93 16:48
خوشم می آد از این اعتماد به نفس همه اش شوخی ها تورو خدا ناراحت نشینا
مامان عليرضا
پاسخ
مگه اینکه اینجا اعتمد به نفسم رو نشون بدم. ای بابا یعنی فکر کردی انقدر بی جنبم
انسیه
1 اردیبهشت 93 19:08
روزت مبارک دوست خوبم بوووووووووووووووووووووس
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم.
مهتاب
2 اردیبهشت 93 7:42
روزت مبارک الی جون مبارک مبارک چقدر خوجلن
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم مهتاب جون.
مامان هانا
6 اردیبهشت 93 14:38
روزت مبارک عزیزم
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم عزیزم