عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

عليرضا دنياي مامان وباباش

تولد قمریت مبارک

1393/3/13 0:02
نویسنده : مامان عليرضا
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.اولین سالروز تولد قمریت مبارک.

پارسال درست همین روز یعنی روز تولد حضرت ابوالفضل (ع) خدا شما رو به ما داد.خیلی دلم میخواست توی این روز به دنیا بیای خیلی.همیشه یه حس و ارادت خاص به حضرت عباس داشتمو دارم.نمیتونم حسمو توصیف کنم.دلم میخواد تو هم که بزرگ شدی به این جور اصول و اعتقادات پایبند باشی.

همیشه اول از خدا و بعد از کسی که تو روز تولدش به دنیا اومدی سلامتیت رو میخوام.برای هیچ مادری چیزی بالاتر از سلامتی و خوشبختیه اولادش نیست.

علیرضا جونم بزرگ شو.مرد بزرگ شو.مهربون بزرگ شو.با انصاف بزرگ شو.نیکوکار بزرگ شو.جوری بزرگ شو که همه بهت افتخار کنن.منو باباتم پشتتیم.کنارتم هستیم.همه جا باهاتیم.توتنها نیستی!پس با خیال راحت بزرگ شو.

دعای خیر ما همیشه پشت سرته.از خدا و صاحب این روز خواستم همیشه مواظبت باشن و میدونم هستند.پس خیالم همیشه راحته.

دوستت دارم عزیزم.امیدوارم سالهای سال زنده باشی و خوب زندگی کنی.

 

پسندها (12)

نظرات (20)

الهام مامان سلنا
13 خرداد 93 0:40
خوشگل خاله تولدت مبارک به به چه روز قشنگی به دنیا اومدی انشاالله همیشه شاد باشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی میبوسمت
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم خاله جون و مرسی برای دعای قشنگتون.
الهه مامان مبین
13 خرداد 93 0:47
مبارک باشه گل من . یه عالمه گل واسه علیرضای خودم
مامان عليرضا
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم.
خاله
13 خرداد 93 1:59
یه کیک خیلی خوش طعم/با چندتا شمع روشن/براى على كوچولو كه جا داره تو قلبم / الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم/به خاطر وجودت به افتخار بودن/تفلدت مبارك
مامان عليرضا
پاسخ
چه شعر قشنگی به به.مرسی خاله جونم.
مریم مامان آیدین
13 خرداد 93 10:32
عزیز دلم مبارکت باشه چه خوب که خدا همچین روز قشنگی بهتون هدیه داده و تو اعیاد شعبان علیرضای نازم با همچین مامان و بابایی حتما یه مرد کامل میشه خانومی دوست دارم شوکولاتم
مامان عليرضا
پاسخ
مرسی خاله جون. ممنونم مریم عزیزم بابت تعاریفت .شما به ما لطف داری آیدین نازنینم رو ببوس
مامان عرفان
13 خرداد 93 11:04
تولدت موباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک!
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم خاله جون.
مامان شیرین خانم
13 خرداد 93 15:10
مبارک باشه عزیزم تولدت.چه روز قشنگی به دنیا اومدی.ایشاله زیر سایه ابوالفضل و در پناه خدای بزرگ سالم و صالح بزرگ شی علیرضا جونم
مامان عليرضا
پاسخ
مرسی خاله جون.چه دعای قشنگی برام کردید
ابجی سجا
14 خرداد 93 15:59
مباركت باشه عزيز
مامان عليرضا
پاسخ
مرسی عزیزم.
ابجی سجا
14 خرداد 93 16:00
خداوندا عزیزم را تو یاری کن پناهش باش و در حقش تو کاری کن الهی هرچه میخواهد نصیبش کن خدا بر لبش لبخند جاری کن .
مامان دانیال-ویانا
15 خرداد 93 17:53
تولد قمریت مبارک عششششششقم ایشالا خدا حفظت کنه واسه مامان وبابات دوستت دارم بووووووووووووووووووس
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم خاله جون.خدا کوچولوهای نازنین شما رو هم براتون حفظ کنه
هانیه مامان پارسا کوچولو
16 خرداد 93 0:03
سلام خوشگل خان با تاخیر تولد قمریت و پیشاپیش تولد شمسیت مبارک عزیزم مامانی من با اجازه لینکتون کردم شما هم مایل بودید مارو بلینکید ممنون بوس واسه علیرضا جون
مامان عليرضا
پاسخ
سلام.ممنون که به ما سر زدید. ما هم شما لینک کردیم.به جمع دوستان علیرضا خوش اومدید.
آیسلین مامان باباسی
17 خرداد 93 1:26
تولدت مبارک عزیزم..
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم خاله جون.
مامان آني
17 خرداد 93 16:03
سلام تولدت مبارك خوشگل پسر و پيشاپيش تولد شمسيت هم مبارك دست مامان جون هنرمندتم درد نكنه پستهاي خيلي قشنگي برات گذاشته و وبلاگت عاليــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه اگه دوست داشتيد به ماهم سر بزنيد با اجازه من شمارو لينك كردم
مامان عليرضا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون که به ما سر زدید و ازمون تعریف کردید ما هم شما رو با افتخار لینک کردیم.به جمع دوستان علیرضا خوش اومدید.
ابجی سجا
17 خرداد 93 17:09
هرکس دوست دارد خداوند در هنگام سختی ها و گرفتاریها دعای او را اجابت کند ، در هنگام آسایش بسیار دعا کند"
مامانی
17 خرداد 93 20:12
توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم عزیزم.حتما
انسیه
18 خرداد 93 12:12
من شکلک هام باز نمیشه بجاش مینویسم هوررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس مبارکه
مامان عليرضا
پاسخ
مرسی خاله جونم.
مامان اعظم
18 خرداد 93 13:52
سلام بروزم
مامان عليرضا
پاسخ
اومدم
الهام مامان علیرضا
18 خرداد 93 14:40
تولدت مبارک علیرضا جون چه روزهای قشنگی به دنیا اومدی... ماه شعبان خدا حفظت کنه خاله جون
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم خاله جون. خدا علیرضا جونم رو هم حفظ کنه.
مامان الهه
19 خرداد 93 17:36
خصوصی عسل من
ابجی سجا
20 خرداد 93 15:53
ممنون
فریده مامان آیهان کوچولو
23 خرداد 93 1:00
تولدت مبارک
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم