عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

عليرضا دنياي مامان وباباش

علیرضا به روایت تصویر در این چند روز

1393/6/4 0:25
نویسنده : مامان عليرضا
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان.خاطرات این چند روز رو برات با عکسات مینویسم و برات به یادگار میذارم

خب اول از همه بریم سراغ پنجشنبه شب .بعد از ظهر که کمی حالم بهتر شده بود(از چهارشنبه صبح دل درد و دل پیچه ی وحشتناکی گرفته بودم و تا روز بعدش طول کشیده بود)خاله آسیه زنگ زد و به صرف شیرینی قبولی توی آزمون تخصص پزشکی و مهم تر رشته ی دلخواهش که داخلی دانشگاه تهران بود دعوتمون کرد که بریم پارک کوهسار و خوش باشیم.منم که حالم این چند روزه گرفته بود قبول کردم و ساعات خوبی رو باهم داشتیم.مهم تر از همه اینکه شما اصلا منو اذیت نکردی و خیلی خیلی پسر خوبی بودی و بسی شرمندم کردیشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

قبل از رفتن داشتم حاضر میشدم که دیدم شما خیلی باحال  لب تاب مامان رو باز کردی و خودت روشنش کردی و داری عشق و حال میکنیHappy Dance

دومرحله از خودشیفتگیت رو هم عکس گرفتم

بعد از این ابراز علاقه به خودت حاضرت کردم و راهی شدیم.اینم عکسای کوهسارمون:

جیگر مامان با دو بیسکوئیت:

خاله آسیه و عمو مصطفی مشغول پخت شیرینی

جا داره همینجا مجددا به خاله آسیه تبریک بگم و بهش بگم خاله جون ما این شیرینی رو قبول نداشتیما شیرینی جدای خانواده ی ما فراموش نشه ها وگرنه خودت که میدونی من چه آبرو بری هستم در رابطه با شیرینی های شادی های زندگیخندونک

اینجا خیلی خوشحال بغلشونی:خندونک

وبازم قلم دوش عمو مصطفی و گردش:

شما و عمو مصطفی و عمو مهدی:

عکسای مهمونی جمعه شب خونه ی خاله زهرای من:

شما و علی و نازنین در حین غذا خوردن:

بعد از مهمونی ما اومدیم خونه ی مامان راضی و بابا رفت که بره شمال.تواین چند وقته میخواستم ببرمت آرایشگاه ولی فرصت نشده بود که خدا رو شکر اینبار که رفتیم خونه ی مامان راضی موفق شدم.

این عکسات برای لحظاتی قبل از رفتن به آرایشگاهه:

اینم شما در آرایشگاه که داری مقاومت میکنی و نمیذاری که سشوار  برات بکشه:

ومراحل بعدیش که تا به خودم بجنبم برا تافت زد:

اینجا هم توی حمومی.بلافاصله بعد از رسیدن به خونه بردمت حموم .تمام تنت چون نذاشته بودی برات پیشبند ببندن پر مو بود:

اینجا هم چند روز پیش هست که از خونه ی مامان رباب برگشته بودیم و علیرضا بغلت کرده بود و تقریبا به سقف رسیده بودی:

اینم از عکسای شما در این چند روزه پسر نازم.شبت بخیر و خوابای خوب ببینی

 

 

پسندها (8)

نظرات (17)

اقازاده
5 شهریور 93 7:36
انشالله همیشه به خوشی و شادیییییییییییییییی
مامان عليرضا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
الهام مامان علیرضا
5 شهریور 93 15:45
سلام به الهام بانو و شازده علیرضا خان کسالت برطرف شد الهام جون؟ واقعا سخته با وجود این کوچولوهای نیازمند مراقبت آدم مریض هم بشه منم به خاله آسیه تبریک میگم وای به یاد قدیما افتادم وقتی ساکن غرب تهران بودیم و مرتب می رفتیم کوهسار خوشحالم که بهتون خوش گذشته یهو جا خوردم گفتی خاله آسیه مشغول پخت شیرینی و هر چقدر تمرکز کردم جوجه دیدم و نه شیرینی و تازه بعد از کلی تفکر دوزاریم افتاد علیرضای خودشیفته حتما شیفتگی داره که خود شیفته میشه خوش به حالت الهام جون من که تا به حال علیرضا رو یه آرایشگاه درست درمون نبردم پیروز باشی رفیق
مامان عليرضا
پاسخ
سلام الهام جون. ممنون.بله خدارو شکر روز بعد حالم خوب شده بود ما هم از طرف خاله آسیه از شما تشکر میکنیم ببخش در عکسا سر در گمت کردم ما بی رحمانه غذا رو شیرینی میدونیم نسبت به این عکسش کار دیگه از خودشیفتگی گذشته آرایشگاه هایی که ماشین دارن خیلی به درد بچه های ماشین دوست ما میخورن.انشاا...که علیرضا جون رو هم آرایشگاه بطلبه ببوس گل پسر نازت رو
انسیه
5 شهریور 93 18:09
اصلا وقت ندارم که 5دقیقه دراز بکشم اصلا انگار افسردگی گرفتم نمیدونم تا کی محمدپارسا انقدر وقتمو میگیره؟؟ ببخشیدا دیر به دیر میام بهت سر میزنم این پسره داره دندون در میاره بیقراری میکنه شوشوم رژیم گرفته غذای مخصوص باید درست کنم شام و ناهار اینترنتم dial up سرعتم پایینه خیلی اینا دست به دست هم دادن شرمندم بوووووووووووس
مامان عليرضا
پاسخ
همه ی اینا دوست جون خودم کاملا طبیعیه محمد پارسا جون هم مثل همه ی بچه ها بزرگ میشه و من امیدوارم قدر زحمت هات رو بدونه.نمیخوام نا امیدت کنم ولی هرچی بزرگتر بشه بیشتر احتیاج به مراقبت داره ایشالا که برای دندوناش خیلی اذیتت نکنه رژیم غذایی شوشو رو برای منم بفرست بیش از حد نیازمندم دشمنت شرمنده گلم.ببوس پارسا شکری رو
pany
5 شهریور 93 19:34
همیشه به گردش وتفریح
مامان عليرضا
پاسخ
ممنون پانی جون
خاله سانی
6 شهریور 93 12:06
اخیییییی تبریک میگم به خاله ی علیرضا ایشا.. همیشه موفق باشن افرین به این گل پسر که مامانشو اذیت نکرده و پسر خوبی بوده.ای جونم دقیقا مثل بنیتاست وقتی عکس خودشو میبینه بوس میکنه چه شیرینی خوش رنگ و لعابینوش جووونتون.عکساتونم خیلی خوشگلن.ایشا.. همیشه شاد باشید
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم عزیزم.خاله آسیه ی علیرضا همسر عمو مصطفی دوست شوهرمه. بله حسابی شرمندم کرد و خدا رو شکر خوش گذروندیمفدای بنیتای عزیزم.ببوسش ممنونم سانی جون
خاله سانی
6 شهریور 93 14:41
راستی یادم رفت بگم موهاتم کوتاه کردی خیلی خوشگل شدی عزیزم مبارک باشه
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم عزیزم.چشمات قشنگ میبینه
الهه مامان مبین
6 شهریور 93 17:33
سلام به روی ماهت گلم . امیدوارم که حالت بهتر باشه عزیزم . اول از همه قبولی خواهر عزیزت رو بهت تبریک میگم و امیدوارم پله های ترقی رو زود به زود بره بالا . بعدش هم کوتاهی موهای پنبه ای پسر نازم علیرضای خوشگلم رو تبریک میگم . خیلی خوشمل شدیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا . هزار هزار ماشاا... قربون اون لپ تاپ بازیت . من که به خاطر مبینم زمانی که بیداره اصلا پای لپ تاپ و موبایل نمیشینم . چون خیلی بهشون عادت کرده . همین که روشنشون میکنم میاد تند تند میگه : ماشییییییییییین برام بیار بیبینممممممممممممممممممممممممممم . منم هی سرچ توی گوگل که براش ماشین های خوشگل بیارم خدا همه بچه های دنیا رو نگه داره ( آمین ) دوستون دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان عليرضا
پاسخ
سلام دوست خوبم.خدا رو شکر روز بعدش خوب شدم.خاله آسیه همسر دوست شوهرمه و واقعا برام مثل یه خواهره و خیلی عزیزه.(علیرضا فقط یه خاله ی راست راستکی داره اونم خاله زهراست)ممنونم بابت تبریکت.انشاا... پیشرفت های روز افزون مبین جون مرسی خاله ی مهربون از این همه تعریفهای قشنگ راستش منم جرات ندارم زمانی که علیرضا بیداره با لب تاب کار کنم.خودش زحمت همه ی مراحلش رو کشیده بودالهی فدای مبین جون ماشین دوستم برم ما هم به دعای قشنگت آمین میگیم ببوس عزیز دلم رو
مامان شیرین خانم
7 شهریور 93 17:15
خدا بد نده عزیزم. آفرین به این پسر خوب و دوست داشتنی خاله که مامانشو اذیت نمی کنه. مبارک مو های قشنگت باشه عزیزم.گل دختر ما که نمی ذاره یه ذره موهاشو مرتب کنیم
مامان عليرضا
پاسخ
بد نبینی عزیزم. بسیاز بسیار ما رو شرمنده خودش کرد پسر طلا سلامت باشی خاله ی مهربون.انشاا... شیرین جونم هم راضی بشه و شما هم مثل ما راهی آرایشگاه بشید
مامان دانیال&ویانا
8 شهریور 93 0:36
سلام به خواهر گل گلابم قربونت برم که در امر تیکه پرانی ماهر شدی و همش تیکه نصارمان میکنی الهی به قربون اون تپل خان برم که خودش لپ تاپ باز و روشن میکنه عشق منه این جیجر طلاموفقیت خاله آسیه یا به عبارتی:همسر عمو مصطفی دوست بابای علیرضا جان رو تبریک میگم ووووووووووووویی این هلو بازم رفته آرایشگاه من که دلم میخواد با همون لباسای پر مو بخورمش یوهاهاها یه همچین موجودی هستم من عزیزم باور کن خیلی دوستتون دارم اگه یه وقتی دیر به دیر اومدم توی دلت فحش نصارم نکنی ایشالا خودت هم یه نی نی دیگه میاری و منو و تایید نکردن کامنتامون رو درک میکنیزود برو تو فکر نی نی دانیال که همسن علیرضا جون بود من 4ماهه باردار بودم(ستاد اغفال مادران شیرده) روی ماه خودت و نمکم رو میبوسم
مامان عليرضا
پاسخ
سلام محبوبه جونم.تیکه چیه نازنین خواهرم؟من؟تیکه؟نگو این حرفو!من اصلا بلد نیستم تیکه بندازم خدا نکنه عزیزم.منم از طرف خاله آسیه همسر عمو مصطفی دوست بابای علیرضا ازشما تشکر میکنم(فکر کردی من کم میارم؟من به خودمم رحم نمیکنم محبوبه) هرچی باشی دوست جونی خودمی و حسابی دوست دارم(ماچ برای خودت بودا) این حرفو نزن عزیز دلم کاملا درکت میکنم.من تو یه دونه بچه موندم چه برسه به تو که دوتا داریهمه که مثل تو نیستن خواهر صبر و حوصله داشته باشن هزارماشاا... .من علیرضا رو صحیح و سالم بزرگ کنم باید کلاهم رو بندازم هوا ای اغفال گر!آدرس وبلاگت رو بدم مدیریت به جرم اغفال مادران شیرده فیلترت کنه کلی از دستت خندیدم.من خیلی دوست دارم و غنچه هاتم برام واقعا عزیزن.هم خودت وهم نازنیناتو میبوسم عزیزم
مينا مامان اميرعلي
8 شهریور 93 9:22
به خاله عليرضا تبريك ميگم و اميدوارم شما و عليرضا هم در تمامي مراحل زندگيتون موفق باشين......... خوشحالم كه بهتون خوش گذشته
مامان عليرضا
پاسخ
زنده باشی عزیزم و ممنونم از دعای خیرتون
مهتاب مامان اریا
8 شهریور 93 11:25
من فقط اومدم ماشالله بگم برم گل پسری دردونه مامان الهام بابا محسن دوست داریم
مامان عليرضا
پاسخ
ای بابا اینجوری که بد شد مهتاب جون.شام میموندی دلم براتون خیلی تنگ شده.پسر خوشگلت رو ببوس.قربونش برم با اون چونه ی خوشگلش و موهای فرش.ببینمش میخورمش
مامان الهام
9 شهریور 93 1:24
سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه و رفع کسالت شده باشه عزیزم انشاالله همیشه به گردش و شادی میبوسمت
مامان عليرضا
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون خدا روشکر خوبم ممنونم عزیزم.سلنای عزیزم رو ببوس
مامان الهام
9 شهریور 93 1:25
یادم رفت قبولی خواهر تون رو هم تبریک میگم انشاالله همیشه شاد باشن
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مریم مامان آیدین
9 شهریور 93 18:02
پس کامنت من کووووووووووووووووو؟؟؟؟ نرسیده آیا؟؟؟
مامان عليرضا
پاسخ
سلام دوستم.نه عزیزم نرسیده.من فقط لایکت رو دیدم و متوجه شدم که دوست جونم پستم رو خونده
مریم مامان آیدین
11 شهریور 93 17:12
ای وای چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من همون روزی که آپدیت کردی کامنت دادم به پسر طلا دوباره میزارم جوجو خوشگلم اولا من ثربون اون خود آیدین منم کوچولو بود همیشه عکسای خودش رو تو لبتاپ یا قاب عکس بوس میکرد.....مثل شکر پنیر ناناز تو خاله آسیه جون علیرضا هم قبولیش مبارک باشه ای من قربون اون عکسای خوشگلش بم که انقدر ناناز میخنده موهات هم مبارک باشه شازده کوچولو ایشالا همیشه خوش باشین و تو خوش گذرونی دوستم....راستی کسالت هم که خدارو شکر برطرف شده....نبینم دوست جونم بد حال و کسل باشه....ببوس فندقتو
مامان عليرضا
پاسخ
سلام مریم جونم این هم از شاهکارهای نی نی وبلاگه که بارها برای منم پیش اومده غصه نخور ممنون که بهمون سر میزنی و برامون نظرهای قشنگ میذاری دوست خوب و عزیزم بس که همشون خودشیفتن و علاقه به خودشون دارن.قربون آیدین شکر طلا برمتازگیا که عکسای خودشو میبینه میگه نی نی من و بعدم بوسش میکنه ممنون بابت تبریکت منم از طرف خاله آسیه از شما تشکر میکنم.انشاا... پیشرفت های آیدین جونم خدا نکنه خاله مریم مهربون سلامت باشی عزیزم ممنونم دوست جونمخدا رو شکر زود حل شد و به درازا نکشید.زنده باشی عزیزم. آیدین عسلی رو ببوس
مریم مامان آیدین
11 شهریور 93 18:12
سلام الهام جونم بازم نیومد کامنتم بابا خودم دیدم مینویسه پیام شما ارسال گردید و درصورت تایید نمایش داده خواهد شد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واااااااااااااااااااای با من مشکل داره آیا ی نی وبلاگ؟؟؟
مامان عليرضا
پاسخ
سلام عزیز دلماینبار کامنت پر محبتت رو خوندم ولی من متاسفانه دیر خوندم و شرمندت شدم گلم بازم بابت دیر کرد شرمنده و بابت محبتت ممنون
raha
22 شهریور 93 15:21
قالب های کودکانه و کارتونی زیبا به همرا اسلاید شو برای نمایش عکس کوچولوی نازتون تو قسمت هدی قالب عکس یه نی نی ناز هسا . شما با جایگزین کردن لینک عکس نی نی خودتون تو کد قالب می تونین عکس دختر نازتونو نمایش بدین . اگه اینکارو بلد نیستین ما کمکتون میکنیم فقط کافیه عکس نی نی تونو برامون بفرستین و قالب مورد نظرتونو انتخاب کنین