عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

عليرضا دنياي مامان وباباش

علیرضا و خواب

1393/2/12 0:50
نویسنده : مامان عليرضا
474 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا پسرم ده دقیقه از خوابت رو برات میذارم تا ببینی چقدر تو خواب وول میزنی.دیگه خودت حساب کن تا صبح من باید چند بار شما رو سر جات برگردونم.(پسر خوش خواب مامانخندونک)

 

توی این عکس فلاش دوربین خورد تو چشمت و خودتو اینجوری کردی.آخه بلافاصله بعد از چرخیدنت ازت گرفتم.

پسندها (1)

نظرات (7)

ابجی سجا
12 اردیبهشت 93 15:47
الهي خواباي خوش عزيزم
مامان عليرضا
پاسخ
ممنونم مهربون
مامان شیرین خانم
13 اردیبهشت 93 15:18
چه ناز خوابیده خوابم گرفت. مامانی شما هم کم اذیت کن این گل پسر ما رو
مامان عليرضا
پاسخ
ای بابا چه اذیتی دوستم؟من که کاریش ندارم فقط میگم صاف و راحت بخوابهبد میگم؟
مریم مامان آیدین
13 اردیبهشت 93 18:04
یعنی من عاشق اون عکس آخرم که موش شدی
مامان عليرضا
پاسخ
منم خیلی دوستش دارم.
مامان شیرین خانم
14 اردیبهشت 93 18:16
نه فلش دوربین و میگم.اگه نه امان از دست غلت زدناشون(غلت و درست نوشتم؟بلا به دور دیکته ام ضعیف شده)
مامان عليرضا
پاسخ
آهان از اون لحاظ.غلتم درست نوشتی خیالت راحت
مامان روشنا
15 اردیبهشت 93 9:12
ای جونم .خیلی خوبه.آدم اینجوری خواب بهش بیشتر میچسبه.مخصوصا عکس دومیه خیلی با نمکه.(از طرف یه غلت زن کهنه کار)
مامان عليرضا
پاسخ
به نی نی بله ولی آیا به مامان نی نی هم خوابی این چنین میچسبه؟ نه من از شما میپرسم آیا این صحیح است؟ ولی خودمونیما هر بار که غلت میزنه و صافش میکنم کلی حال میکنم و بوسش میکنم.بوس روشنا جونی از طرف ما یادت نره
الهام مامان علیرضا
20 اردیبهشت 93 23:17
سلام خواب آلو! خوب بخوابی عزیزم
مامان عليرضا
پاسخ
سلام خاله جون.ممنون
مامان هانا
23 اردیبهشت 93 1:50