عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

عليرضا دنياي مامان وباباش

بازی جدید

1392/12/10 17:36
نویسنده : مامان عليرضا
292 بازدید
اشتراک گذاری

آخه پسرم این چه کاریه که شما تا یه چیزه جدید میبینی باید حتما باهاش بازی کنی؟محصل

البته این عکسا برای چند روز پیشه و من امروز تازه فرصت کردم که بشینم و وبت رو آپ کنم.

ابتدا به ساکن قضیه این بود که مامان راضی لگن به دست به سمت حمام میرفت که شما با جیغ و داد توجهش رو به خودت جلب کردی و اونم بهت لبخند زد و همین براش بس بود که تو لگنش رو ببینی بخوای که با زور ازش بگیری.از اونجایی که لگن به شدت تمیز بود اجازه دایم شما باهاش مشغول شی.به این ترتیب:

1

بعد از مدتی تیلیغ بالا بالا شروع وشد و پوزیشن شما به این حالت تغییر کرد:

2

وکم کم:

3

در تمام این مدت حضور مامان راضی بالای سر شما الزامی بود چون موقع حرکتش جیغ میزدی و اون بیچاره هم همون جا وایستاده بود.وقتی دید سرت گرم دیدن تبلیغ شد سریعا خودش رو به حموم رسوند تا بقیه ی شست و شو هاش رو انجام بده که یه دفعه شما اینگونه عکس العمل سازی کردی:

4

و اینجا بود که من-مامانم و خواهرم که در اون لحظه اونجا بودیم به خوبی درک کردیم که نمیشه سر بچه رو کلاه گذاشت و در این موارد تبلیغات هم اثری ندارد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهتاب
11 اسفند 92 11:31
بیام این علیرضاا بخورم من با این ادا اطواراش که دلم براش یه ذره شده
مامان حدیثه سادات
11 اسفند 92 18:17
جیگرتو برم خاله......
مامان نازنین زهرا
12 اسفند 92 13:14
فدای بازیگوشیت گل پسر چه وسایل بازی باکلاسی داری عزیزم
مامان عليرضا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون. بله این وسیله ی بازی من کاملا خارجی و سفارشی میباشد
الهام مامان علیرضا
15 اسفند 92 16:03
حالا با این لگن کجا میری خاله؟ حموم؟ خوش بگذره عزیزم
آسیه
20 اسفند 92 0:31
علیرضا پرتلاش خوشگل خوش اخلاق