عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

عليرضا دنياي مامان وباباش

عکسهایی از اتاقت و وسایلت

1392/10/6 12:58
نویسنده : مامان عليرضا
425 بازدید
اشتراک گذاری

روروئک

روروئک 2

توالت نی نی

سطل پوشک و کهنه شور

سبد وسایل بهداشتی

کریر

گهواره

تشک بازی

هاپو نفس کش

ماشین شارزی و عروسک بچگی های من

کالسکه

آویزهای گهواره

بقیه در پایینlijn5.gif

36_4_8.gif

کتابخانه

ویترین

1

کوله پشتی

کمد لباس

وسایل غذا خوری

شامپو ها

کفش

1

ض

2

ث

ث

4

بالش دل درد و کمر درد

تخت

غ

ن

سقف اتاق

م

واینم چندتا از لباسهات که خیلی دوسشون دارم

چ

ن

ا

ب

ت

ت

ن

عاشق این حولتم

ک

اینم لباس بچگی های بابا محسن بوده

.

smily160.gif

پسندها (1)

نظرات (2)

مهتاب
8 دی 92 22:06
قربون اون جیگررر خودم برم من دوست دارم علیرضاا جونم
مامان روشنا
5 بهمن 92 20:02
علیرضا جونم چه اتاق نازی داری خاله.خیلی خوشگله.چه مامان با سلیقه ای کلی لذت بردم
مامان عليرضا
پاسخ
ممنون.کی بشه ما وبلاگ روشنا جونو ببینیم؟